2015. június 1., hétfő

Májusi összefoglaló


Tetszik a blogosok és vlogosok körében elterjedt szokás, miszerint hónap végén visszatekintünk arra, mi is történt velünk az utóbbi 30-31 napban. Úgy döntöttem hát, hogy csatlakozom ehhez, és én is írok egy ilyen összefoglalást.


Blog

1. Ebben a hónapban összesen 30 bejegyzést írtam: 7 kritika, 12 book blogger challenge bejegyzés, 1 book tag, 12 egyéb.

2. Talán észrevettétek, kicsit újítottam a blog elrendezésén: egy felső menüsort készítettem a jobb átláthatóság kedvéért. Még mindig nem értek a html kódoláshoz, így a blogger sablonjainak keretein belül mozgok.

3. Elkezdtem a szerzőkhöz adatlapot gyártani: fénykép, rövid életrajz és magyarul megjelent könyveik listájával (linket társítva azon címekhez, amelyekről írtam kritikát). Eddig elkészült:


4. Ebben a hónapban négy új személy like-olta a Napi könyv facebook oldalát.


Könyvek

1. Egy férfi és öt női szerzőtől összesen 1816 oldalt, azaz hat könyvet olvastam el (egyet angolul, a többit magyarul), amikről kritika is készült: 


Ezek közül legjobban az "A lány, aki Tündérföld alá zuhant és a tivornya élére állt", illetve a "Fény az óceán felett" tetszett.

 2. Ebben a hónapban 3 könyvet kaptam, és egyet sem vettem meg (a könyvhétre tartogatom a pénzem). A TBR (to be read, azaz elolvasandó könyvek) listája a következő:

A selyemhernyó
Augusztusi vasárnapok
Bunkerrajzolók
Ha maradnék
Half a King - Az uralkodó
Lila csík, fehér csík
Óraverzum
Találj rám!
Utolsó nyár Primerolban

3. A molyos kívánságlistámon jelenleg 47 könyv szerepel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése