2016. március 1., kedd

2016 februári összefoglaló




Blog

1. Ebben a hónapban 16 bejegyzést írtam, amiből 5 kritika, 5 szerzői adatlap, 1 nyereményjáték és 5 egyéb (pl. Hírességek kedvenc könyvei, Emma Watson künyvklubja...).
A kritikáim időrendben:

My Life on the Road
A csíkos pizsamás fiú
Jane Eyre
Ready Player One
Megkarcolt élet

2. Ebben a hónapban összesen 5 szerzői adatlapot sikerült megírnom, szépen lassan haladok velük. A februári szerzők tehát:

Ben H. Winters
Charlotte Brontë
Ernest Cline
John Boyne
Kate Bennett

3. A blogon ebben a hónapban nem alakítottam át semmit, mert a nyereményjáték kérdőívére adott válaszokat vártam, azok alapján döntök majd arról, mikor és min változtatok majd.

4. A Facebook és a moly oldalakon a nyereményjáték következtében megugrott a követések/like-ok száma, habár nem volt feltétele a sorsolásnak. Szeretném azt gondolni, hogy a kérdőív hatására kénytelenek voltatok körülnézni a blogon, és néhányan megszerettétek. Köszönöm szépen, hiszen ezzel számomra is láthatóvá válik, mennyire érdekel titeket amit csinálok.

  • Facebook: 61-ről 79-re
  • Moly: 5-ről 44-re

Könyvek

1. Ebben a hónapban 1970 oldalt, azaz 6 könyvet olvastam, többségüket női szerzőtől.


A jelentéktelenség ünnepe Milan Kundera
L'île des oubliés Victoria Hislop
Ready Player One Ernest Cline
Magkarcolt élet Kate Bennett
Gyilkosság világvége előtt Ben H. Winters
Dash és Lily kihívások könyve Rachel Cohn, David Levithan

Ezek közül leginkább A sziget (Victoria Hislop) a történelmi háttér, a betegség és kirekekesztettség leírása, de legfőképpen a hangulata miatt, amely két kedvenc könyvem, a "Fény az óceán felett" (M. L. Stedman) és az "A világ végére" (David Grossman) hangulatát idézik elém. Ha szeretted ezt a két könyvet, akkor a Szigetet is biztosan élvezni fogod.
Második helyezést ért el a Ready player one (Ernest Cline) a hanyatló emberi társadalom leírásáért, és az izgalmas kincsvadászatért.

Legkevésbé pedig Milan Kundera A jelentéktelenség ünnepe című műve tetszett. Talán nem ezzel a Kundera regénnyel kellett volna elkezdenem a szerző életművét, talán nem voltam hozzá megfelelő hangulatban, vagy életszakaszban ahhoz, hogy kellőképpen értékelni tudjam.

2. Ebben a hónapban összesen 6 könyvet vettem, amikor egy barátnőmmel az Alexandrában találkoztunk egy teára, beszélgetésre és egy közösen elolvasandó könyv kiválasztására. Természetesen nem tudtam ellenállni a kísértésnek, és nem csak a megbeszélt könyvet szereztem be. Egy-két másikat meg a nyeremény utáni kutatásaim során szereztem be, mert az nem járja, hogy üres kézzel jöjjek ki egy könyvesboltból.




Ben H. Winters: Gyilkosság világvége előtt
Ernest Cline: Ready Player One
Kate Bennett: Megkarcolt élet
Sarah J. Maas: Üvegtrón
Sheila Hocken: Emma meg én
Varró Dániel: Szívdesszert






3. A molyos kívánságlistámon jelenleg 71 könyv van...

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Elég szuper kis összefoglalót hoztál, és nagyon tetszettek azok az információk, amiket megosztottál velünk. Mindenképp sikeresnek mondható a havi zárásod! :)

    Egyébként pedig szerintem magáért beszél, hogy bár a nyereményjátéknak nem volt feltétele semmilyen követés/megosztás, mégis azért elég sokan észrevettek, és maradtak is az oldaladon! :)

    Csak így tovább, ügyes vagy! :)

    (Ui.: Én is a nyereményjáték kapcsán találtam Rád, de innentől követni fogom a munkásságod. Ami egyébként azért nagy szó, mivel nem szeretem a 'konkurenciát' figyelni, olvasni, követni! Szóval tudsz valamit! ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Harmat Csepp,
      Köszönöm szépen a bátorítást. Remélem, hogy egy idő után sikerül majd nem konkurenciaként tekintened a blogra és rám :) Szerintem a könyves blogok szerkesztői egy hatalmas, változatos és érdekes közösséget alkotnak, nem kell hát konkurenseknek lennünk, hacsak nem ebből élünk :)

      Törlés