2015. augusztus 3., hétfő

Júliusi összefoglaló

Ebben a hónapban a blog szempontjából sajnos (pénztárcám szempontjából szerencsére) nagyon sok volt a munkám, így nem nagyon maradt időm és energiám bejegyzéseket írni, sőt olvasni sem nagyon. A kimaradt klasszikusok kihívás keretében elolvastam Maupassant A szépfiú és Lev Tolsztoj Anna Karenina című regényét. A kihívás alatt olvasott kalsszikus művekről csak rövid véleményezést írok (kritikának nem nevezném, mert teljesen szubjektív), amit ITT találhattok.


 
Blog

1. Ebben a hónapban összesen 13 bejegyzést írtam:3 könyvkritika, 2 book tag, 2 szerzői adatlap, 5 egyéb:

Lefordított Ransom Riggs interjú
Irodalmi díjak

2. A baloldali menüsávban lehet már az oldalra regisztrálni.

3. Folytattam a szerzőkhöz való adatlapok készítését: fénykép, rövid életrajz és magyarul megjelent könyveik listájával (linket társítva azon címekhez, amelyekről írtam kritikát). Ebben a hónapban elkészült:

J. K. Rowling
Robert Galbraith

4. Ebben a hónapban 4 új személy lájkolta a blog facebook oldalát.

Könyvek

1. Két női szerzőtől összesen 2778 oldalt, azaz öt könyvet olvastam el (mindet magyarul), amikről kritika is készült:

Kakukkszó

Ezek közül A selyemhernyó tetszett a legjobban. A Kakukkszó után látszik, hogy a szerző tudott még hova fejlődni, hiszen már az is nagyon jó volt, a második kötet azonban fantasztikus. Tökéletes történetvezetés, érdekes szereplők és izgalmas bűnügy: szerintem az év legjobb krimije.

 2. Ebben a hónapban csak a Kakukkszót vettem, a július a spórolás jegyében telt.




















3. A molyos kívánságlistámon jelenleg 61 könyv szerepel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése