2016. április 13., szerda

2016 márciusi összefoglaló



Blog

1. Ebben a hónapban 12 bejegyzést írtam, amiből 5 kritika, 0 szerzői adatlap (sajnos nem sikerült ezzel a projekttel haladnom), 3 bookhaul, egy könyves hírek bejegyzés és 3 egyéb (pl. Könyvfesztiválra megjelenő könyvek).
A kritikáim időrendben:

Az árulás csókja (spoileres)
Az árulás csókja (Spoiler mentes)
A sziget
Gyilkosság világ vége előtt
Megvalósult álom

2. Ebben a hónapban összesen nem sikerült a szerzői adatlapos projekttel haladnom, de az alábbi szerzőkkel kapcsolatban vannak már jegyzeteim:

Jostein Gaarder
George Cooper
Wendler Nikoletta
Emily Henry

3. Történt némi blog átalakítás a kérdőívre adott válaszaitok alapján: Változtattam a betűtípuson és méreten, hogy olvashatóbbá váljon, A jobb oldali menüsávban található az blogarchívum (görgetős, hogy ne foglaljon sok helyet), illetve most már a főoldalon egynél több bejegyzést látni, így nem kell annyit kattintani, ha érdekel miket írtam korábban.
Keményen dolgozom az új honlapon is, habár mostanában kicsit megakadtam. Sebaj, megtalálom majd a megoldást, úgyhogy azzal is haladok majd szépen, ahogy kell :)

4. A Facebook és a moly oldalakon a nyereményjáték következtében megugrott a követések/like-ok száma, habár nem volt feltétele a sorsolásnak. Azóta a molyon nem növekedett a figyelők száma, a Facebookon azonban újabb 5 személy csatlakozott kicsiny közösségünkhöz (így most vagyunk 84-en). Üdvözlet nektek!



Könyvek

1. Nagyon elégedett vagyok azért, mert ebben a hónapban leginkább olyan regényeket sikerült olvasnom, amelyeknek női főszereplője van. Összesen 4 könyvet olvastam, azaz 1360 oldalt.

The Love that Split the World
Emma meg én
Az árulás csókja
Megvalósult álom.

Az elolvasott könyvek közül legjobban Az árulás csókja tetszett, hiszen gyermeteg lelkem még mindig oda van a kalandos, varázslatos történetekért, főleg ha hercegnők is vannak benne :) A regénynek nem csak a tematikája érdekes, hanem a szerző stílusa is megfogott.
Nagyon tetszett az OwlCratte e havi könyve is, habár a nyelvi akadályok miatt biztosan nem tudtam úgy élvezni, mint ha anyanyelvemen olvastam volna a regényt. Különös, misztikus hangulata és a sorokból áradó szeretet hamar megfogott, a szereplők kidolgozottsága pedig garantálta az élvezetet. Remélem, hogy magyarul vagy franciául is megjelenik majd.
Legkevésbé a Megvalósult álom tetszett, leginkább a kiforratlansága miatt. A kritikámra a szerző is reagált üzenetben a Facebookon, megkönnyebbültem, amikor leveléből megértettem, hogy nem haragszik véleményem miatt. Nagyon szimpatikus nőnek tűnik, így mindenképpen kívánom neki a sikert.

2. Megvásárolt/kapott könyvek
Ebben a hónapban elég sok könyvet vettem... Egy pillanatig sem szégyellem magam miatta, kevés jobb dolog van a könyvvásárlásnál. Szerencsére nem csak pénzt költöttem, hanem kaptam is jó néhány könyvet. A teljes lista:
  • Ezeket vettem:
Anna Gavalda: Des vies en mieux (Édes életünk)
Anna Gavalda: Je l'aimais (Szerettem őt)
Arthur Conan Doyle: Crimes en mer
Giulia Enders: Le charme de l'intestin - Tout sur un organe mal aimé (Bélügyek - A belek csodálatos világa és a jó emésztés)
J.R.R. Tolkien: Le seigneur des anneaux tome 1, La communauté de l'anneau (Gyűrűk ura 1, A gyűrű szövetsége)
J.R.R. Tolkien: Le seigneur des anneaux tome 2, Les deux tours (Gyűrűk ura 2, A két torony)
J.R.R. Tolkien: Le seigneur des anneaux tome 3, Le retour du roi (Gyűrűk ura 3, A király visszatér)
Jeffery Deaver: Lignes de feu
Manuele Fior: Cinq mille kilomètres par seconde (képregény)
Sophie Kinsella: Audrey retrouvée (Hová lett Audrey?)
Vonda N. McIntyre: La lune et le Roi Soleil (A Nap és a Hold dala)


  • Az Álomgyár kiadótól ezeket kaptam (ezúton is köszönöm szépen):
Borsa Brown: Az arab (elolvastam)
George Cooper: Magánügy (elolvastam)
Kovács gyula: Drogtestvérek
Reizinger Tibor: Így is történhetett (éppen olvasom)
Wendler Nikoletta: Megvalósult álom (elolvastam)
Zavodni Gréta Virág: A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt





  • Az Owlcrate csomagban érkezett:
Jeff Zetner: The Serpent King

3. A molyos kívánságlistámon jelenleg 71 könyv van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése