2015. szeptember 1., kedd

Augusztusi összefoglaló

Ebben a nyár végi hónapban sajnos nem voltam olyan aktív, mint korábban. Sok volt a munka, állásinterjúkra jártam, az utolsó két hétre pedig Franciaországba utaztam (ahol csomó könyvet szereztem be, de erről is szó esik majd).



Blog


1. Ebben a hónapban összesen 13 bejegyzést írtam: 3 könyvkritika, 1 book tag, 2 szerzői adatlap, 6 egyéb
3. Folytattam a szerzőkhöz való adatlapok készítését: fénykép, rövid életrajz és magyarul megjelent könyveik listájával (linket társítva azon címekhez, amelyekről írtam kritikát). Ebben a hónapban elkészült:

Romain Puértolas
Sybil G. Brinton

4. A felső menüsorban új fület találhattok Manga/képregény címen, ugyanis úgy döntöttem, hogy belevágok ebbe a műfajba is, már ami a kritikákat illeti, mivel az olvasását már gyerekkorom óta művelem. Olvastok mangát vagy képregényt? Ha igen, mi(k) a kedvence(i)tek?

4. Ebben a hónapban 2 új személy lájkolta a blog Facebook oldalát.

Könyvek
1. Egy női és három férfi szerzőtől összesen 1106 oldalt, azaz négy könyvet olvastam el (mindet franciául), ebből kettő képregény volt, de csak háromról készült kritika (a negyedik készülőben): 

2. Ebben a hónapban egy könyvet nyertem (Stephen Paul Thomas: World War S - Spirituális világháború. A csend kezdete), és rengeteg könyvet vettem, szám szerint tizennégyet: ebből: 4 képregény, 3 manga, 7 regény. Jelenleg Katarina Bivald, La bibliothèque des coeurs cabossés (szabad ford.: összetört szívek könyvesboltja) című könyvét olvasom.

  • Francia szerzők
Jean-Cristophe Rufin : Le collier rouge
Patrick Modiano : Quartier perdu
Philippe Grimbert : Un secret (Titok)
  • Külfödi szerzők 
John Boyne : Le garçon en pyjama rayé (A csíkos pizsamás fiú)
Katarina Bivald : La bibliothèque des coeurs cabossés
Sybil G. Brinton : De Darcy à Wentworth
Victoria Hislop : L'île des oubliés (A sziget)
  • Manga
Naoko Takeuchi: Sailor Moon short stories 1
Naoko Takeuchi: Sailor Moon short stories 2 
Wang Oiaolin és Wang He: Mon étoile secrète
  • Képregény
Joub, Nicoby, Copin: Manuel de la Jungle
Julien Blanc-Gras: Touriste
Zep: Titeuf 12 - Le sens de la vie
Zep: Titeuf 13 - A la folie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése