2016. január 4., hétfő

Első OWLCRATE csomag érkezése!

Karácsonyra megajándékoztam magam egy féléves Owlcrate feliratkozással. Ha nem ismernétek ezt a szolgáltatást, ajánlom a honlapjukat, amit ITT érhettek el. Az Owlcrate egy kanadai cég, amely a YA regények népszerűsítését tűzte ki célul. A szolgáltatás egyszerű, feliratkozás (és persze busás fizetség) ellenében havonta küldenek egy csomagot, amelyben előre megadott témában (a decemberi csomag témája: Get inspired! azaz meríts ihletet), amelyhez kapcsolódóan egy könyvet és mindenféle könyvekkel kapcsolatos aranyos, hasznos, szép egyéb tárgyakat is mellékelnek.
A youtube-on már egy ideje felfigyeltem arra, milyen boldogan bontják fel kis csomagjukat a booktuberek minden hónapban, így egy nap úgy döntöttem, én is ki szeretném próbálni. Feliratkoztam, kifizettem a szolgáltatást, és már csak türelmesen ki kellett várnom, hogy Kanadából Magyarországra érkezzen a csomagocskám.
Mint a címben látjátok, ez a mai napon meg is történt, aminek hihetetlenül örülök. Már nagyon izgultam, alig vártam, hogy kibonthassam. Íme a tartalma:


  • Egy üdvözlőlap, amin részletesen elmagyarázzák a doboz tartalmát
  • Egy kávézó (nem, nem kávé) illatú gyertya
  • Egy Kisherceges hűtőmágnes
  • Egy olvasónapló
  • Egy tömbnyi tennivalókat rögzítő lap
  • Egy kupon könyv ihletésű illatos gyertyákat árusító honlapra (15% kedvezmény az owlcratebooknerd kód beütésével ezen a honlapon, március 1-ig érvényes)
  • L. M. Elliott: Da Vinci's Tiger
  • A könyv témájához illő mágnesek




A könyv amazonos kedvcsinálója:
For fans of rich and complex historical novels like Girl with a Pearl Earring or Code Name Verity, Laura Malone Elliott delivers the stunning tale of real-life Renaissance woman Ginevra de’ Benci, the inspiration for one of Leonardo da Vinci’s earliest masterpieces.
The young and beautiful daughter of a wealthy family, Ginevra longs to share her poetry and participate in the artistic ferment of Renaissance Florence but is trapped in an arranged marriage in a society dictated by men. The arrival of the charismatic Venetian ambassador, Bernardo Bembo, introduces Ginevra to a dazzling circle of patrons, artists, and philosophers. Bembo chooses Ginevra as his Platonic muse and commissions a portrait of her by a young Leonardo da Vinci. Posing for the brilliant painter inspires an intimate connection between them, one Ginevra only begins to understand. In a rich and vivid world of exquisite art with a dangerous underbelly of deadly political feuds, Ginevra faces many challenges to discover her voice and artistic companionship—and to find love.

My Subscription Addictiction képe*
A dobozt megtartottam könyves ereklyék őrzőjévé neveztem ki. Végre van hol tárolnom a könyvjelzőimet, könyves kitűzőimet és hasonlókat. 

Nagyon tetszett a decemberi doboz, és már alig várom a januárit, aminek témája a varázslat (magic) lesz... azt csicseregték a madarak, hogy valamilyen Harry Potter témájú tárgyat csempésznek majd bele, aminek külön örülök. Na már csak egy hónap...

*A gépemen vírus van, ezért nem tudtam saját képet feltölteni a bejegyzéshez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése