2015. augusztus 19., szerda

Új szerzemények

Augusztus 14-én pénteken utaztam Franciaországba, és maradok is egészen hónap végéig. Ilyenkor mindig francia nyelvű könyveket olvasok, de idén ilyet nem tudtam magammal hozni, mert kifogytam a frankofón regényekből. Tanúság: újakat kell venni. A mai nap végre volt egy kis időm, és rávetettem magam a Fnac-ra, hogy beszerezzek némi olvasnivalót. Íme, az eredmény:





Francia szerzők

Jean-Cristophe Rufin : Le collier rouge
Patrick Modiano : Quartier perdu
Philippe Grimbert : Un secret (Titok)

Külfödi szerzők

John Boyne : Le garçon en pyjama rayé (A csíkos pizsamás fiú)
Katarina Bivald : La bibliothèque des coeurs cabossés
Sybil G. Brinton : De Darcy à Wentworth
Victoria Hislop : L'île des oubliés (A sziget)

Manga

Sailor Moon short stories 1
Sailor Moon short stories 2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése