2015. május 29., péntek

15 napos Book Blogger Challenge - 9. nap

Miért pont könyvekről blogolsz?



Kis korom óta olvasok, nem is emlékszem olyan időkre, amikor ne szerettem volna a könyveket. Édesanyám sokat olvasott fel nekünk, így mondhatni az anyatejjel szívtuk magunkba az irodalom iránti szeretetet is. Amint megtanultam olvasni, már vettem is le a könyveket a polcról, hogy ne kelljen folyton arra várni, mikor ér rá egy felnőtt. Nem emlékszem a legelső, egyedül elolvasott könyvemre, de közöttük lehettek a Comtesse de Ségur regényei, illetve a nagymamámtól "örököllt" Heidi sorozat kötetei is. A legtöbb lányhoz hasonlóan oda voltam a lovas sztorikért, a leghosszabb általam birtokolt sorozat a Heartland, aminek összesen 28 kötete van meg (a negyvenből).
Régóta olvasok tehát. a környezetemben azonban kevesen osztoznak a szenvedélyemben. Édesanyám is szeret olvasni, de öt gyerek és a munka mellett nem marad rá sok ideje, így nem igazán volt kivel megosztanom élményeimet. Gyakran zavart, hogy egy fantasztikus regény elolvasása után senkivel nem tudtam megbeszélni a dolgot, a bennem tobzódó (pozitív vagy épp negatív) érzelmeket nem adhattam ki. Ezért döntöttem úgy, hogy könyves blog írásába kezdek: van lehetőségem kiadni magamból minden élményt, és duplán jó, ha valaki olvassa és párbeszéd alakul ki a témában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése