2015. május 30., szombat

15 napos Book Blogger Challenge - 10. nap

Hogy döntöd el, hogy milyen könyvet olvasol el legközelebb?



Az első lépés általában az, hogy megnézem, egyáltalán mik a lehetőségeim. Összeszedem a még elolvasatlan könyveket és eldöntöm, hogy van-e hozzájuk kedvem, vagy nincs. Általában van, hiszen én vettem őket, minden bizonnyal jó okkal. Ekkor valóban elég nehéz eldönteni, hogy melyiket válasszam. Gyakran hangulattól függ, illetve attól, mit olvastam utoljára. Nem szeretek egymás után kettő, ugyanabba a kategóriába tartozó könyvet olvasni (pl. egymás után két romantikusat). Így már kilőttem párat, mi marad?
Néhány hete szavazásra bocsátottam a blogon, hogy mi legyen a következő olvasmány. Nagyon tetszett a módszer, úgy éreztem kicsit lerázhattam magamról a döntés terhét. Valószínűleg újra bevetem majd ezt a lehetőséget, de nem szeretném túl gyakran ilyen módon megoldani a problémát. Megküzdök önmagammal és a hangulatomhoz illő regényt választom úgyis. Nem szoktam sokáig olvasnivaló nélkül maradni, szóval ne féljetek, sokáig számíthattok még a kritikáimra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése