2015. április 16., csütörtök

Your life in books


 
1. Find a book for each of your initials
Angélique - Marquise des anges (Anne Golon)
Kis kiruccanás (Anna Gavalda)
Le Disque de jade (José Frèche)







2. Count your age along your book shelf - which book is it?
A dombok halvány képe (Kazuo Ishiguro)








3. Pick a book set in your city/state/country

Eleinte azt hittem, hogy nehéz lesz erre válaszolni, de aztán belegondoltam milyen sok könyvet olvastam és abból milyen sok játszódik itthon... Valójában túl bő a választék, de mondjuk a legaranyosabb Janikovszky Évától az Aranyeső.







4. Pick a book that represents a destination you would like to travel to.
A.B. Daniel: Az inkák, már egy ideje álmodozom arról, hogy Peruba megyek.




5. Pick a book that's your favourite colour
Kedvenc színem a piros, ilyen színű könyvből három is van:
Glen Duncan: Moi Lucifer (Én, Lucifer) és Jacques Higelin: Lettres d'amour d'un soldat de vingt ans (Egy 20 éves katona szerelmes levelei), és a kedvencem jelenleg Catherynne M. Valente: a lány, aki körülhajózta Tündérföldet.






6. Which book do you have the fondest memories of?
Sok könyv okozott kellemes emlékeket, de a legmeghatározóbbak a Harry Potter és a Gyűrűk ura sorozatok. Harryvel együtt nőttem fel, az újabb kötetre való izgatott várakozás tette ki a mindennapjaimat. A gyűrűk ura pedig magával ragadt egy izgalmas világ, szerethető lakóinak izgalmas kalandjaira.




7. Which book did you have the most difficulty reading?
Jules Verne: Némo kapitány. Lehet, hogy rossz, türelmetlen időszakban kezdtem el olvasni. Maga a történet tetszett, de az a sok, hosszú tájleírás kiakasztott.









8. Which book in your TBR pile will give you the biggest sense of accomplishment when you finish it?
Teljesen biztos vagyok abban, hogy ez a könyv a háború és béke lesz. Már jó pár éve megvan, de még mindig nem sikerült elkezdenem. Olvasás ügyében nem is tudok elképzelni nagyobb sikerélményt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése