2016. március 31., csütörtök

Őrült könyvvásárlási roham Franciaországban


Rendszeresen járok Franciaországba, ha pedig oda utazom, akkor majdnem biztos, hogy útba ejtek egy könyvesboltot, hogy könyvtáramat újabb francia nyelvű könyvekkel bővíthessem. A húsvéti franciaországi kirándulás sem lehetett kivétel e szép szokás alól, de azt nem gondoltam volna, hogy ekkora mértéket is ölthet...Csak vettem le a a könyveket a polcokról, majd hirtelen azon kapom magam, hogy nem bírom el a kezemben tartott kupacot. egyet-kettőt szomorú szívvel, de visszatettem, a többséget azonban elhoztam, íme a teljes lista:








  1. J.R.R. Tolkien: Le seigneur des anneaux tome 1, La communauté de l'anneau (Gyűrűk ura, A gyűrű szövetsége1)
  2. J.R.R. Tolkien: Le seigneur des anneaux tome 2, Les deux tours (Gyűrűk ura, A két torony 2)
  3. J.R.R. Tolkien: Le seigneur des anneaux tome 3, Le retour du roi (Gyűrűk ura, A király visszatér 3)
  4. Anna Gavalda: Des vies en mieux (Édes életünk)
  5. Anna Gavalda: Je l'aimais (Szerettem őt)
  6. Jeffery Deaver: Lignes de feu
  7. Arthur Conan Doyle: Crimes en mer
  8. Sophie Kinsella: Audrey retrouvée (Hová lett Audrey?)
  9. Vonda N. McIntyre: La lune et le Roi Soleil (A Nap és a Hold dala)
  10. Giulia Enders: Le charme de l'intestin - Tout sur un organe mal aimé (Bélügyek - A belek csodálatos világa és a jó emésztés)
  11. Manuele Fior: Cinq mille kilomètres par seconde (képregény)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése