2015. május 20., szerda

15 napos Book Blogger Challenge - 1. nap

15 könyves vallomás




1 - sokszor cím és borító alapján döntök egy könyv elolvasása mellett
2 - nem szeretek egyszerre több könyvet olvasni
3 - sosincs könyvjelzőm, így kénytelen vagyok megjegyezni hol tartottam (SOHA nem hagyok nyitva könyvet), ami úgy megy, hogy elképzelem, az agyamra égetik az oldalszámot
4 - sajnálom, hogy egyre több könyvet olvasok magyarul
5 - jobban szeretek franciául olvasni
6 - van jó pár könyvem, amit még nem olvastam el, mégis veszek újat
7 - gyakran olvasok munka helyett, ami miatt utána gyorsabban kell dolgoznom, hogy határidőre készen legyek (mindig elkészülök, és a minősége is jó, de stresszesebb az egész)
8 - minden elkezdett könyvet kiolvasok, még akkor is, ha nem tetszik
9 - ülve szeretek leginkább olvasni
10 - van hogy egymás után többször is elolvasom ugyanazt a könyvet (ha nagyon tetszett), sőt, sokáig képtelen vagyok ilyenkor másba belekezdeni
11 - nagyon szeretem a gyerekirodalmat, sok mesét olvasok
12 -
nagyon szeretek képregényeket és mangákat is olvasni 
13 - ritkán győznek meg egy könyv elolvasásáról, kevés emberben bízom ha könyvválasztásra kerül a sor
14 - csak három könyves blogot követek, a többi nem tetszik 
15 - jobban szeretem a booktuberek videóit nézni, mint könyves blogokat olvasni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése