2015. március 9., hétfő

Megjöttek a könyveim!

Olyan régen szomjaztam már új kötetekre... Biztosan ti is ismeritek azt a fantasztikus érzést, ami végigfut a gerinceteken, amikor új könyvet fogtok a kezetekben.Na, én erre vártam már jó ideje (karácsony óta nem nagyon vettem semmit), így rendeltem néhányat.

Már két hete kellett volna megérkezniük, de a Bookline-nál valamilyen rejtélyes problémák merültek fel, ezért is a késés. Őszintén szólva már azt hittem soha nem érkeznek meg, kezdtem elkeseredni, már a kezeim között akartam tudni őket, érezni, szagolni, olvasni.

Nyugodjatok meg, ebben a hatalmas dobozban nem csak az én rendelésem található (édesanyámmal egyszerre rendeltünk, mert így felhasználhattuk az összegyűlt pontjait, amitől jóval olcsóbban jöttünk ki), illetve a hely nagy részét a könyveket védő levegővel megtöltött zsebek foglalják el.

Izgatottan nyitottam ki a dobozt, nem tudtam megvárni, hogy anya is haza érjen. Látni akartam, hogy minden megvan-e, megérkezett-e az össze általam megrendelt könyv. szerencsére így történt, egy sem kallódott el a digitális térben.

Természetesen az én könyveim voltak legalul, így ki kellett előbb rámolnom az öcséimnek rendelt könyvsokaságot, csak így juthattam el saját kincseimhez.

Az általam rendelt könyvek:

Catherynne A. Valente: A lány, aki körülhajózta Tündérföldet
M. L. Stedman: Fény az óceán felett
Veronica Roth: A beavatott
Carol Birch: Jamrach vadállatai
Lisa Genova: Megmaradt Alice-nek
Robert Merle: Utolsó nyár Primerolban

Majd írok mindegyikről kritikát, amint elolvastam őket, de a leírások és az interneten olvasott vélemények alapján jónak ígérkezik mindegyik. Már alig várom, hogy elmerülhessek ezekbe az új világokba, megismerhessem szereplőiket, életüket, küzdelmeiket. Egymástól nagyon különböznek ezek a könyvek mind célközönségben (van itt gyerek-, ifjúsági és felnőtt könyv), mind műfajban (mese, thriller, történelem, disztópia) úgyhogy nem fogok márciusban unatkozni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése